Tápiószőlős-Újszilvás Református Általános Iskola és Óvoda

Tápiószőlős–Újszilvás Református Általános Iskola és Óvoda
                                              "NEM TI VÁLASZTOTTATOK ENGEM, HANEM ÉN VÁLASZTOTTALAK TITEKET..."

A VEKOP 7.3.3-17-2017-00004 projekt célja, hogy olyan, a digitális pedagógiai módszertani csomagokra épülő pilot programokat valósítson meg, amelyek elterjeszthetők a teljes köznevelési rendszerben. Cél, a pedagógusok digitális felkészültségének, módszertani kultúrájának növelése, a mindennapi pedagógiai munka során az IKT-használat erősítése és elsősorban a digitális és egyéb kulcskompetenciák hatékonyabb fejlesztése.

A projektben szükséges a támogatott intézmények (iskolák) bevont pedagógusainak akkreditált pedagógus továbbképzésen való részvételének megszervezése és lebonyolítása.

Megvalósult képzés: Az infokommunikációs technológia alkalmazása a mindennapi pedagógiai gyakorlatban

Képzés helyszínei:
  • Cegléd, Ceglédi Református Általános Iskola és Óvoda - 20 fő
  • Nagykőrös, Arany János Református Általános Iskola és Óvoda - 21 fő

Képzés időpontjai: 2019. március 1-4.

Az infokommunikációs technológia általános ismertetése

  1. Az IKT értelmezése
  2. Az IKT-eszközök alkalmazásának célja

Az infokommunikációs technológia a pedagógiai gyakorlatban

  1. PowerPoint szoftver elemei és alkalmazása. Különböző PPT elemek kombinációja
    feladat: diasor létrehozása
  2. Az internet és az intranet (keresési technikák, számítógéppel megvalósított kommunikációs lehetőségek)
    feladat: böngészés, keresés; levelezési listák és fórumok használata
  3. A digitális tábla
  4. Az e-learning fogalma, rendszerek működése, a legelterjedtebb rendszerek áttekintése, e-learninges tanulási lehetőségek és funkciók megismerése

A digitális pedagógia

  1. Digitális tananyagok
  2. Webkettő mibenléte, jellemzői, alkalmazások; online irodai alkalmazások (szövegszerkesztés, táblázatkezelés az interneten)

feladat: sajt dokumentum létrehozása

Képzés záró feladata

Óraterv feltöltése

Fotódokumentáció: